Objekt har lagts till

Få 20% rabatt!arrow_drop_up

FRI FRAKT INKLUSIVE SPÅRNINGSKOD 🚚

Beställt före 23:00 = levererat idag 🚚

KUNDER BETYGSSÄTTER OSS MED 4,8/5 ⭐⭐⭐⭐⭐

Kundservice@amadaa.se

Fraktpolicy

Fraktpolicy

Alla beställningar behandlas samma arbetsdag för beställningar som görs före 23:59 CET (förutom under helger och helgdagar) efter mottagande av din orderbekräftelse via e-post. Du kommer att få ett nytt meddelande när din beställning har skickats.

Leverans

Vi strävar efter att leverera din beställning till den adress du angav vid beställningen.

Om vi förväntar oss att överskrida den förväntade leveranstiden kommer vi att informera dig, men vi är inte ansvariga för eventuella förluster, kostnader, skador eller avgifter som uppstår till följd av förseningar i leveransen, i den mån detta är tillåtet enligt lag.

Det kan hända att vi inte kan leverera produkter till vissa platser. I sådana fall kommer vi att informera dig och se till att beställningen annulleras och återbetalas, eller att den levereras till en annan adress du bekräftar.

Risk för produkten övergår till dig vid leverans till den angivna adressen, om inte leveransen försenas på grund av att du inte uppfyller dina skyldigheter enligt dessa villkor. I sådana fall övergår risken på det datum leveransen skulle ha ägt rum om du hade uppfyllt dina skyldigheter.

Om du inte kan ta emot leveransen eller hämta din beställning kan vi lämna en lapp med instruktioner för ny leverans eller hämtning av fraktbolaget.

Hur kan jag kontrollera statusen för min beställning?

När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer så att du kan kontrollera statusen för din leverans. Det kan ta upp till 24 timmar innan spårningsinformationen blir tillgänglig.

Om du inte har fått din beställning inom 10 dagar efter mottagandet av din leveransbekräftelse, vänligen kontakta oss på kundservice@amadaa.se med ditt namn och beställningsnummer så undersöker vi ärendet åt dig.

Återbetalningar, returer och byten

Vi accepterar returer upp till 14 dagar efter leverans, förutsatt att varan är oanvänd, i originalskick och överensstämmer med vår returpolicy. Vi återbetalar hela beloppet för din beställning. Se vår fullständiga returpolicy för mer information.

Om din beställning anländer skadad, skicka oss ett e-postmeddelande på kundservice@amadaa.se så snart som möjligt med ditt beställningsnummer och ett foto på produktens skick. Vi kommer att behandla detta så snart som möjligt och göra vårt bästa för att hitta en tillfredsställande lösning.

Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss på kundservice@amadaa.se.